pühapäev, 15. märts 2015

Kolgata Küla



Varane aravereline 
ent Kevadine
lumevirtsane tee

Üks Tüdruk tuleb mul vastu
nii aastat kuuene
Punane jope
kaks numbrit ehk suurem kui peaks
Täpselt ei tea
mina pole Rätsep!

Kapuuts visiirina
Silmi ei näe
Hääl ütleb: Tere!
ja küsib mu Nime

Jäneste või küülikutega kirjatud kummikud
Täpselt ei tea
Mina pole Jahimees ei Veterinaar!

Ütleb et need andvat kiirust ja kima juurde
Jookseme?
Võidu!

Ja mäe otsas mind oodates
hingeldades veel pärib:

Kus Sina elad?

Kostan et tänasest siin

Ta lõkerdab lõokest

Mis nõnda nalja teeb? imestan

Sa külmud ju ära!
Meil ei köeta
Ammu
Juba enne mu sündimist

Mina ei külmu!
Mina olen Tulihingede Sanitaartehnik ja Lukussepp!

Vaatame!
Heidab üle õla kui patsi
Suvel
Kas oled elus?
Võidu joosta tahaksin Sinuga veel!

Miks? pärin

Sest sa oled maailma parim kaotaja!
Arvab ta
tehes mulle veel pikalt ja kaugelt:
Lehva lehva!
pakaa!

Astun üle läve

Kohver samasuur kui tuba
Kaas ei avane
jään sellele istuma

Palitunurgast hammustan enesele
tekiks
tüki soolast ja eilset


2012



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar