neljapäev, 22. november 2012

Proosaline mitteroosaline lasteluule



Ma ei ole kellegi 
kuradi pehmolemmik 
või mängulelu

Ega samuti fucking Laiskloomane Koaala
keda nii nummi vaadata Vanadel Kõblastel

Samuti pole ma arutu buliimik Winnie Puhh
kes sööb külmkapist ära
isegi näljast suitsiidi teinud hiire
arvates: see on karvane hamburgeri pihv

Olen Lennuk
juba IsasLaev
Ja mind veavad seitse sõjaratsut
kes näevad hirmsat vaeva
mu vaimu vedamiseks läbi klassitaeva

Ometi miks mu Majakad
pööravad endit liivakelladeks?

Nii alatult alati!

Kui neile lähenen
plätudega: pläta pläta

Olen ju lihastes PandaJõmm!

Alice tuli mulle uksel vastu
saabudes hingetult ahmides säästude müügilt

Drinkisime öös

Ilus Loojang vaatas meid
meie VIPhonedes

Tavaline laotas tihedalt tähti
milliseid me kumbki ei osanud lugeda lahti

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar