kolmapäev, 23. veebruar 2011

Valimised 2011.Kes võidavad

Kae õde tulle
Tõreles
et tekk om valeste
ja padi püürden

Es saanu mehega
öösi asjale vist
Käen siiber sihuke roheline
vähe roosteplekiline
Käen om kusemise aig
Putru tääpa ei anta
Nao ep oskagi kiita

Körti jah antase
Mul pole ju hambit

Kusejuumine pidi avitama
Mul om purk
oma
ja alati annab är vinnata

Nagu tuukurõrd kolhuusin
kuit pührdime Kustaga kuun
lõunaaigu võserikun
ikke noid maakivve korjaten
Ma ütli brigadiirile kohe
Et väikseid ei näe
ja suuri ei jõvva

Aa magus olle Kustaga
igatahes paremp kui tuu tsaivesi
meda õdagul antasse
üten rosinasaiaga
Aga mul pole ju hambit
Laku tõist
Pane kotti varmale
Aa puusaluu tege valo
Eriti õdagu
Puru tõõne

Naabrimiis käie kaeman
Ta vaht et mullik süvva joodet saas
Puul silmnägu enesel paisten
Lõvvaluu põlendik

Ütel et valimise tuleva
märtsin
Siis ma olle kodun
tagasi

Arst kävve
Vahtse ussel
ise nuur
nagu uutmuudu uur
Mustaverd sääne

Kaie kaie
meit mõlempit
Kustat
Oh
minnu kah
Ma Maali maalt
aint hobeseta

Ütel
Valimise võidava neo
Kes ära parandase hambi

Meol kõigil

Aa keskit seda ei luba
Kartva
Sotsialismus tulessi siis ju tagasi





Autori kommentaar:

Ma ütlen otse ja kohe:)
Ei pea olema Manalamees Ariste, et seda lugu murrakusse murda.
Piisaks murdesõnastikust.
Aga Revali omad ei saaks aru, paraku.
Ju neil vedas, kui ära otsustati, kas riigikeeleks saab Lõunas või Põhjas kasutatav. Milline ei toimunudki nii ammu, sadat aastatki pole möödas;)
Ja ärge irduge elust, ees on valikud, sel irwkassi aastal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar